|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
Nou, kunst is ondefinieerbaar, het gaat volgens mij toch om een subjectieve beleving. Als het mij iets doet, mij aan het denken zet (zonder dat ik het persé esthetisch verantwoord moet vinden), is dat voor mij kunst, terwijl dat voor iemand anders misschien helemaal niet zo is. Schaapachtig een museum binnen stappen, en er van uit gaan dat alles wat daar staat per definitie kunst is, nee, dat klopt mijn inziens niet. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Dit lijkt me in ieder geval kunst die de moeite van een bezoek waard is. http://www.mac-s.be/nl/expositions/Nu-in-het-MACs http://www.grand-hornu-images.be/index.php?option=com_content&view=category&layout=blog&id=1&Itemid=2 The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
quote: Dat is fijn. Kunst als totaal niet definieerbaar af te schrijven is heel makkelijk en het als een subjectieve beleving te omschrijven nog makkelijker. "Dus we hoeven er niets over te zeggen". Bovendien zijn er genoeg dingen die mij aan het denken zet of 'iets' met mij doet zonder dat ik het kunst noem. Over smaak valt wel degelijk te twisten. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
linkse hobbies... I am mine own redeemer...! |
|
Fijn hè. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
wat woar is, is woar! I am mine own redeemer...! |
|
Kunst is iedere uiting van de mens om wat in zijn geest aan adeldom leeft op zodanige wijze zintuiglijk waarneembaar te maken , dat kan worden aangenomendat doormiddel van deze uiting bij een medemenseen overeenkomstige gemoedsbeweging of geestesvoering kan worden teweeggebracht Onder adeldom kan worden verstaan : het geheel van alle adelijke (dat is : edele (wat ons mens schijnt te maken) vermogens, gevoelens, en gedachten zoals die in de mensen kunnen leven. Wat kunst is zal kunnen verschillen van tijd to tijd en van mens tot mens. Een mening dus. Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
quote: Eerst geef je een uitleg van kunst als niet slecht een mening zijnde en vervolgens geef je wel die conclusie. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Ik vond je net betere plaatjes posten. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
(': Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Dank u voor de tip, inderdaad zwaar de moeite! The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
|
Mijn recente creatie. TBC! |
|
je hebt een paar opdrachten van het Finse leger? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Niet van het leger, wel van een andere grote partij. Dit object is vooral een technisch prototype. De orde van grootte van m'n aankomende werk is vergelijkbaar met de installatie die ik vorig jaar heb gemaakt: |
|
mooi signature |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Black Jew op 16-07-2013 13:32] IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
signature |
|
IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
signature |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |